Pierwsze wrażenie to ostatnie wrażenie.


Fotografia to pierwszy kontakt klienta z ofertą. To właśnie zdjęcie, w zatłoczonym rynku nieruchomości, pozwoli wyróżnić ofertę spośród konkurencji. Zatrzyma wzrok, zbuduje emocjonalne napięcie, z którego nawet nie zdajemy sobie sprawy. Ułamki sekund decydują, czy dana oferta zatrzyma klienta na dłużej, czy wzbudzi w nim zainteresowanie.

Zdjęcia pozwalają stworzyć wizualną opowieść o wnętrzu. Profesjonalne ujęcia ukazują przestrzeń, detale, a nawet atmosferę. Zapraszają klienta do stworzenia w wyobraźni obrazów z życia, z codzienności w danym miejscu. Stają się impulsem do dalszych decyzji, do chęci obejrzenia nieruchomości na żywo i (może?) potem do kupna. Bo kupujemy emocjami. A w dzisiejszym świecie, świecie zamkniętym w ekranie smartfona, wiele transakcji odbywa się wirtualnie. A zdjęcia produktów odgrywają ogromną rolę. Nawet badania pokazują, że produkty prezentowane za pomocą wysokiej jakości, klarownych zdjęć budzą większe zaufanie wśród konsumentów. Klientom łatwiej jest uwierzyć w wartość produktu, gdy mogą go dokładnie zobaczyć. To samo tyczy się zdjęć nieruchomości wystawionych na sprzedaż.
Zatem co zyskujemy dzięki profesjonalnym zdjęciom nieruchomości? Profesjonalne zdjęcia są świetnym narzędziem w kampaniach sprzedażowych, przyciągają uwagę, przyciągają klientów. Budują zaufanie i zainteresowanie. Rzetelnie pokazują nieruchomość i pozwalają wyobrazić sobie wnętrze z jego szczegółami. Wyraźnie wpływają na przyspieszenie procesu sprzedaży. Podnoszą potencjał percepcyjny oglądanej przestrzeni przez co klienci są skłonni przypisać wyższą wartość nieruchomości i więcej zapłacić.
W branży nieruchomości pierwsze wrażenie to klucz do sukcesu. A szansę na dobre pierwsze wrażenie mamy tylko raz.